För länge sen...

Publicerat i: stroke
image383

...fanns en tid av något som inte går att minnas längre. Har jag varit 30? Kunde jag ha de där smala byxorna? Orkade jag städa faktiskt varje fredag?  Fanns det en framtid?
Träffade en gammal vän idag och började tänka bakåt.

Nu finns en tid av för mycket av allt. Det väller över av för mycket saker, damm, prat, folk, skratt, tankar, värme... fett.
Men ändå är det lättare att vara precis i just den här stunden än det var då när jag försökte ha kontroll över allting.

Morgonmarsch i skogen vid Twin Lakes: 5 km innan det blev för varmt.  Vi såg en ekorre. Blåbärsriset blommar.

image385

Denna utsikt från min stuga i norr kom i mejlen idag från B-vännen. Snö is och ännu mera erroderad sand än förra året! 35 dagar kvar. Oj vad B får skotta innan jag kommer!  Sand och snö. Och klistra löv på träden. Grönt ska det vara.