Errol anden

Publicerat i: stroke
Minns någon Errol, anden som haltar? Länge sen jag såg honom nu.
Jag fick en fråga från Annanan om han haltar när han simmar och det såg inte ut så ovanifrån. Men om man dyker och tittar under vattnet ser det nog lite snett ut. Jag ska prova.

Se inlägget Änder från 2007 november 17. Om du är specialintresserad.

Funderar på ny tävling: med första pris att komma hit och städa. Frågan är bara  hur upplägget ska vara.

Nu ska jag på påskmiddag och träffa lite släkt. image316
#1 - - annannan:

Dyk inte förrän det blir varmare. Läs i stället i Adrian Mole and the Weapons of Mass Destruction om hur Adrian har en konflikt med en svan och blandar in kommunens medlare.

Jag är lite tveksam över den här tävlingen. Det är lång resväg och så tycker jag bättre om akvareller än om att städa. Men folk har så olika smak.