Min blogg ska sälja reklamplats.
Men om reklamen blir större än texten så hoppar jag ur det.
Ifall man kan hoppa ur det.

Allt
ALLT
ALLT man gör är ju kopplat till om någon kan ta ut vinst ur det!
Det som är gratis,
vilkte jag alltid tjatar om:
TYSTNAD,
RENT VATTEN,
LUFT,
LUGN

som ju nu är gratis - hur ska de klunna exploatera det?
Skogen står ju där och bara är avgiftsfri och himlen kostar inte heller månadsavgift.

Tankarna är ganska gratis också. Ingen har ännu lyckats ta betalt för att man tänker.

Strokeinfo:
I värmen är jag tröttare än vanligt sen tio dagar.
I morgon måste jag ringa doktor och klaga så kanske han kan hitta på något.
I mataffären var det kallt och man brukar frysa men idag var det bara befriande. Men intrycken tröttar mer än vanligt, sakerna på hyllorna kastade sig över mig och människorna irriterade genom att bara vara där och ibland prata.
Värst är barnen.
Jag som gillar barn så mycket. Surt.

- Kom hit så tar vi bort hjärnan, kommer han att föreslå. eller:
- Du får bo i mataffären!

Han är rolig och den BÄSTA: Ska be honom köpa reklamplats här. Dyrt. Jag tar inte landstingskort.