Ledig

Publicerat i: stroke
Nu måste jag ta kompledigt och vila.
Orkar inte.
Jobbet har städdag och ska äta ekologisk mat.
Jag ska släpa ut 20 kg Dagens Nyheter.
Sova i soffan.

Hjärnan har dragit ner en rullgardin framför verkligheten.
Låt mig tänka sakta tack.

Bloggen har flyttats till nya bloggverktyget och verkar fungera.
#1 - - Eva Olofsson:

Hej Maria! Sommaren har kommit även till våra trakter. När åker du upp till stugan? Jag kommer lite sent i år, inte förrän en bit in i juli. Vi ska åka till Madeira en vecka först, efter midsommar. Jag hade sett fram emot att få se lite bilder från "the summerparadise" av älven, skogen, Avan etc. men eftre vad du skrev tidigare kommer du inte att kunna lägga in några bilder pga Telias

omstruktureringar. Synd, synd för du måste ha en toppenkamera, dina bilder är så fina och tydliga.

Det är så kul att bli bildmässigt uppdaterad från nedre Forsnästrakten när man inte är där själv. Annars är allt OK med mig. Jag följer din blogg slaviskt även om jag inte hör av mig så ofta. Roligt att se en bild av din mor Anna, hon var sig så lik som jag minns henne. Ha de bra i värmen! Hälsa Åsa och Kaj. / Eva O

#2 - - Åsa Hedberg:

Hälsning till läsekretsen: Det är ju samma bild på älven varje gång. Avundsjuk co/bloggare.