Glad Nyhet!

Publicerat i: Allmänt
Fotboll i teve. Turkiet och portugal. 0 - 0. Jag lyssnar till visslingar och skrik.  Lång stund kvar.
Kommentatorerna pratar så piggt.

Glad nyhet! Jag kan blogga från mobilen!
Vilken underbar tur att det fixade sig innan sommaren tog vid.
Här är det varmt och lite moln vid horisonten.
Vi skulle gilla en dygns hällregn nu.

Soptippen i Gladö Kvarn brinner och det är 20 meter djupt och antänds på djupet. Men idag har vi ingen rök därifrån.  DN skrev att de väntade sig brand i flera veckor framåt.

Avundsjuka systern Åsa vill att ni kollar hennes blogg. Inte nog med det, hon vill ha kommentarer. Man kan skriva helt anonym kommentar, jag provade. Ifall man är nätblyg.
#1 - - Åsa Hedberg:

tack, jag har samma inställsamma hjärtan som du, det är bara reklam.

#2 - - Åsa Hedberg:

tack, jag har samma inställsamma hjärtan som du på min sida, det är bara reklam.

#3 - - annannan:

Hälsa Åsa att jag är en Fyrkantig Forskare och vet inte vad jag ska säga på en konstnärsblogg. Men jag kan läsa och skåda och förundra!

#4 - - annannan:

Vad bra att blogg.se nu erbjuder möjligheten att lyssna på orden i anti-spamgrejen. Annars är det svårt att kommentera för många, har jag lärt av Ella i Livet Efter-bloggen.

#5 - - Åsa Hedberg:

Hälsning till anannan; trevligt att träffas! Åsa