Det är nog en fin färg.
Men hur tvättar man bort det utan att hälla ut det i naturen?
Det står INGENTING om att det ärkravmärkt och fosfatfritt.
Bruksanvisningen var som ett intelligenstest.
Koncentrationsövning.

Sen glömde jag att jag hade beige smet på händerna och åt en nektarin och nu blir jag beige invändigt också.

Bloggandet är inte längre fint ett dugg.
Skämmigt. Solkigt.
Kändisarna stänger sina.
Vanliga underklassmänniskor kan ju skriva vad som helst och till och med bra.
Och mediaeliten har ingen koll!
I radios program Medierna igår var de oroliga över att interaktiviteten med läsare / lyssnare måste kontrolleras. Och i nästa andetag: problematisering av att Bonniers äger alla media själva.
Svårt för  journalisterna.

Men jag ska fortsätta blogga lite till bara för att jag är så egocentrerad.

- Du är inte världens centrum! brukade en nära anhörig säga till mig.
- Allting cirklar inte kring dig! sa han.

(Jag förstod inte att han egentligen menade att han inte orkade höra mer själv för att han tänkte och kände långsammare.)

Nu undrar jag VEM är det då som är världens centrum? Vem är det allt cirklar runt?
Jag har väntat länge.

Jonas Gardell förklarade lite av hur han tycker i sin hedersdoktorföreläsning http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1164467  i veckan.
Ge den 15 minuter. Kan det vara Jonas?  Bra i så fall.
#1 - - mumifierad syster:

Gallret är ett ovanligt stilfullt sådant, har inget med hjärtan att göra var fick du det ifrån?

#2 - - mumifierad syster 2:

Det snöar i ditt Norrland vill jag bara kommentera; jag måste få blogga från din mobil om det är så att det dyker upp en vision plötsligt där...

#3 - - annannan:

Ska man bli orolig när du äter nektarin med beige hårfärg och sedan blir tyst?