MMS

Det är nog vädret som gör mig arg på sommarpratare med ny-intellektuella överambitioner. Här har ena grannstugan ett rörfel med vattenpsprut under golvet. Och min har ett krossat avloppsrör fast utanför stugan. Det är olyckornas och det eviga regnets sommar. Vad ska man lära sig av sånt? Det vanliga: man får inte ta något för givet. Eller det positivitets-konsult-konstruktiva: tänk på allt som fungerar! Jo tack. Den kursen har jag gått i många år nu. Såna föreläsningar har jag fått många av välmenande idioter. Jag ÄR POSITIV. Mer positiv än så kan man inte vara utan att det gör ont.

#1 - - M:

Hej, vore roligt om du kunde gå in på min blogg och svara på frågan i det senaste inlägget :)



Tack på förhand!

#2 - - Kimse:

Hej! Jag hittade din blogg här på hemsidan. Jag har också en blogg som jag skapade idag. Såg att du hade fina bilder, är det som du mobilbloggat? Jag får inte grepp på hur man i mobilen kan skriva rubrik och sedan textn under bilden för sig själv.. Just nu hamnar både rubrik och text tillsammans.. Tusen tack på förhand!