Öppna eller inte?

Publicerat i: stroke
Det har varit datortrubbel här.
På jobbet har jag datortrubbel också.
Det centralstyrda nätet låter mig inte öppna filer som kommer. Saker jag behöver.
Däremot är barnen öppna och arbetsvilliga.

I morgon har vi öppet hus och ska visa den underbara skolan för barn och föräldrar som vill börja till hösten.
Det kommer att bli folk som stryker runt i korridorerna.
Jag ska väl ha dörren öppen och vara beredd på att bli besökt av någon med lite specialfrågor.
Annars blir det väl som vanligt allting.

Utom att man ska se gladare ut och ha namnskylt.

Jag som alltid känner mig gladare när jag är där. Det ska bli kula att se vad kollegorna heter!

(Ljug. Så borta är jag inte, förnamnen kan jag nästan alla.)

Nå men då hörs vi väl när det blir någon spännande kommentar här.