Inge inlägg publicerades i bloggan.
Jag skrev till en början ändå.
Sen gav jag upp.

Det ledde till att jag slutade tänka.
Nu vet jag knappt vad jag har varit med om under sommaren.

Hemma är det tropisk värme inomhus.
Det finns kanaler i teven.
Internet fungerar.
Tidningen kommer nästan inkastad rakt i sängen kl 2 på morgonen.
Man kan duscha länge.
Det är längre till grannarna på andra sidan väggen än till skogsgrannarna på andra sidan ravinen.

Nu ska jag bara träna på att inte se folk i ögonen ute och att vara snabb med pinnen i kassan i mataffären.

#1 - - ina:

suck samma här förstår mig inte på mobilbloggningen!:(

#2 - - åsa hedberg:

Hermann Krings: "När människan använder livsviktiga ord förverkligar hon sitt jag: jaget blir uppenbart. Människan som talar visar sig i orden, genom talet bekräftar hon vad hon är som människa." osv Jag vet inte vem denne Krings är.

#3 - - anne:

Skrev jag en kommentar på din blogg om FK och deras strul då för länge sedan? Jag skrev ett inlägg om våra erfarenheter av FK på min blogg i samma veva misstänker jag, om hur vi blev förstasidesnyheter.

#4 - - anne:

Det är litet trasslig i din högerkolumn så jag kan inte läsa din ev profil. Men av namnet på din blogg kan jag undra om du fått en stroke nyligen?