Tävling.

Publicerat i: stroke

image366

Ledtråd nr 1: Man måste se rätt bra...

Priser: 1. Något som jag skickar med post. Vet inte ännu.
             2. En utmärkelse här.

Reglerna gör jag om allt eftersom det kommer nån och deltar. Man deltar genom att skriva en kommentar. Alla utom P får vara med.

Äsch; du P får också vara med.

#1 - - annannan:

Det är ju någonting som ska sys. Från den förra bilden får jag intrycket att det är något väskaktigt. Symbolen här för tankarna i kyrklig riktning. En halspåse att ha viktiga dokument i när du pilgrimsvandrar?

#2 - - annannan:

Jag tittar en gång till och tänker att det är skinn och tenntråd och att din pilgrimsvandring går nog till Trondheim snarare än till Santiago de Compostela.

#3 - - P:

Tänkte väl, jag är ju en ständig deltagare!
(Jag kan gissa priset istället? Specialregel för mig?)

#4 - - moster d:

Kanske trevligt lapparbetspyssel i stugan i sommar?Med bidrag från närliggande stugor?(Inte är det väl minP du är dum mot?? I så fall är jag inte med)

#5 - - Elin:

Jag tycker också det påminner om början på en liten påse. Men det skulle också kunna vara nåt litet djur av något slag. Första bilden ser lite ut som tre öron och en svans. En muterad mus kanske? Jag hoppas på det senare. Vet inte riktigt var jag ska få in den andra bilden dock. Kanske har musen en mantel med ett emblem på?