Åsa, jag vet inte HUR man tar reda på vilka som tittar in. Fråga blogg-mastern! Man skriver  och man får svar.
Nu har jag godkänt dina kommentarer och tack för dem!

Gorillan bara finns där. Vet inget om den.

På onsdag 19 sept ska vi starta en ny strokeförening i Stockholm. Tensta Träff , Hagstråket 13 i Tensta. Kl 18.

Hoppas jag orkar åka dit.
Det var länge sen jag var med om något med föreningen förutom med de självhjälpsgrupper jag har koll på. Och rytmterapin har jag ju varit  på. Det är underbart kul.
Vi har så bra ledare. Man blir glad.

Jobbet går hyfsat. Inget barn rymmer. De kommer frivilligt.
I morgon bjöd jag in en elev från Lärarhögskolan till en träff med ett barn. Spännande.


#1 - - åsahedberg:

Tack för det! Din dröm betyder att du ska ut med ditt artisteri till en yngre publik mer präglad av svärta. (betyder inte nödvändigtvis smärta!) Svart=konstnärer i alla läger. Och mera buller och bång dvs tydlighet.
Det är bara att börja öva. Det finns enkla instrument och såna som man behärskar och bara behöver finslipa litet i kraft av sin livserfarenhet.