Facebook är överfullt av mysko applikationer man ska gödsla med här och där.
Spännande att kolla VAD man har facebook  till...
Igår fick jag en blomma som ska växa och idag hade den vuxit lite. Och vänner har jag där.
Fint med vänner i datorn.

Annars var dagen tröttsam, behövde kanske vara mera sjuk hemma.
En av eleverna var sjuk och jag saaaaknade!!!
Men det ÄR roligt att människor märker att man kommer tillbaka och inte har glömt bort en...
Det ÄR roligt att orka upp ur soffan.

Vi har lite huggsexa om rummen och när jag var borta använde en rektor mitt. Hon tittade längtansfullt när hon kom i morse. Jag är glad så länge jag har ett rum.
Barnen jag jobbar med är också glada för det.
- Du har stökigt i din lilla stuga! sa en liten idag Vi spelade in i mobilen för att lyssna senare.

image264

God tisdag på er alla människobarn!