Anna Pihl.

Publicerat i: stroke
Vad är det för musik i slutet vid eftertexterna? Jag hinner aldrig läsa.

Nej jag tänker sällan på  i morgon.
Det blir så lätt att glömma eller virra till det.

Idag räknade jag fel på tiden på jobbet och åt lunch en timme för tidigt.
Det blir så när jag inte är noga med att anlita mobilens kalender.
Sen fick jag vänta länge medan eleven jag skulle träffa hade lunchrast.
Men jag gjorde ett mattespel under tiden. Och pratade med tre barn som tittade in en stund.
Det kommer ibland in nya barn och undrar när de ska få börja hos mej.
- Det är din lärare och rektorn som bestämmer det, svarar jag.

På lilla fikastunden hade jag snabbkonsultation med två klassärare angående några barn de undrade lite över.

Eleven jag hade väntat på tyckte om nya spelet.

Det enkla är alltid bäst.

Nu: sova.
#1 - - Sara:

Tur att du kom en timma för tidigt och inte försent i alla fall ::D