Värdesäkrad

Publicerat i: stroke
Hej.
Jo tack.
Helgen var lugn och bra.
Förkylningen är bättre.
Grannarna röker på balkongen. Det kommer in rök hos mej.
Solen skiner så det gör ingenting.
I natt hoppade tiden fel. klockorna här går olika. Sommartid / vintertid.
Jag fick tulpaner av kamraten och strokaren P igår.
Jag fick själv hämta dem idag för hon hade glömt dem på Apoteket.
De snälla damerna där hade ställt dem i vatten över natten.
Barnbarnet var här och åt middag med sin mamma.
- Det finns inga män som städar och som man dessutom kan prata med, tycker mamman.
- Jo, jag har hört talas om någon....försöker jag. För att inte ta illusionerna av barnet redan nu.

I natt kommer Jewel, hem, min sambo-son. Från Europa.
I morgon kommer yngste sonen hem från Småland.
Det blir mycket på en gång.

Dem kan då JAG prata med. Den ene städar. Den andre städar inte. Men pratar desto mera.

Grattis Marie på namnsdagen.