Nationaldagen

Publicerat i: stroke

Men jag drar nog igång igen.
Dels har en i läsekretsen hört av sej.
Dels har det hänt saker så jag har något att skriva om.
image211image212image213image214

Å har utställning av akvareller. De är stora och inspirerade av Linné och Jackson Pollock.
Blommor och färgspillande i kombination.
Inte illa.

Galleriet heter Galleri Kyrkskolan och ligger i Österhaninge.

Och jag har fått två sambos.

Äldre sonen kom hem från Europa glad i hågen och hade bara glömt några saker, bl a sin plånbok.
Yngste sonen kom från Småland "mycket  lite ledsen".

Dessutom träffade jag roliga strokvänner vid en lunch i en trädgård och fick lite perspektiv på mej själv igen. En trädgård kan ta hand om en, märkte jag.
image215 Ursäkta L! Jag hann inte fråga om jag fick publicera bilden.