Ingenting

Publicerat i: stroke
spår i snön

Ser film.
On the Edge.
- Har jag sett den frågar jag sonen.
- Ja! svarar han.
Jo, jag känner igen den lite.
Kamraten I ringer.  S fyller jämna år. I och jag sjunger i telefon. Min debut i trepartsamtal i telefon.
Sen händer ingenting.
Jo, jag bakar nyttiga bullar. Nyttigare.
Sen händer ingenting.
Jag blir bjuden på fest på lördag.
Sen händer ingenting.

snö

Gör lite skoljobb.
Sen händer ingenting.
Tråkigt att göra blogg.
Vem orkar läsa?
Inte jag.
Det finns så mycket. Det finns FÖR mycket. Det finns alldeles för mycket av allting.
Sen händer ingenting.
#1 - - Maria själv:

Tråkigt.

#2 - - Eva Olofsson ( Wallmark):

Inte tråkigt! Jag läser din blogg hela tiden även
om jag inte kommenterar så ofta. Ditt sätt att skriva måste passa mitt sätt att läsa för jag går in här mest varje dag och blir lite besviken om det dröjer flera dagar utan att du skrivit nåt. Tur att du skriver regelbundet. Fina bilder du tar med din mobilkamera( eller har du en digital) Själv får jag bara väldigt gryniga bilder och filmer med min mobilkamera. Nu har vi fått snö och lite kyla här så nu känns det bättre än runt jul då vi hade Stockholmsväder. Vi går mot ljusare tider också,sommaren kommer nog i år också, åker till Sardinien/Korsika efter midsommar och sen blir det Norrbotten. / Eva O