Det gick faktsiskt. En stor seger för mig men en liten suck i Globen för bandet.
Igår var jag med dottern och vänner och såg konserten Police gjorde ochjag orkade vara kvar i det höga ljudet hela konserten! Men öronproppar och hörselkåpor och en öl i näven gjorde att jag orkade. Blunda måste jag ju också vara noga med när ljuset blinkade för mycket. Det var så roligt och bra alltihop. De gjorde samma låtar man hört många gånger redan på 80-talet. Inga krångligheter. Bara tre gubbar och bra musik och snyggt ljus.

36089-238

Nej, fel bild.

36089-239image240image241

Innan var jag så rädd att bara klara tio minuter och sen bli tvungen att kliva ut igen. Och allt ordnade sig.

Dagen efter - idag - var jag trött och vinglig och omdömeslös och ramlade ner när jag stod på en hög pall på jobbet. Glömde klättra ner tror jag. Slog huvudet i en platstdel av skrivaren vilket gjorde att jag klarade mig från att slå skallen i bordet. Skrivaren sprack. Skallen höll. Tack.