DSC00458
KREATIVITETEN försvann efter stroken. Nu ser jag folk rusa runt och Uträtta Viktiga Saker i ett hejdlöst tempo. Själv bär jag på ett höghus av trötthet och måste ha handbromsen i ständigt för att inte förta mej. Det finns mycket sorg i det. Men jag hinner se människor i ögonen.
#1 - - patricia:

efter en del letande-i minnet!-kom jag på din blogg
adress. läste för en stund sen dina vackra inlägg om Moa, Mathilda och ditt förändrade tillstånd...
när ska du av alla människor ha slutat skapa???
själva din kärlek till så mycket, ditt skrivande,
ditt fina fotograferande förutsätter en enorm kreativitet. min slutsats är att du är alldeles för
krävande på dig själv ibland. Men så har jag inte läst färdigt - det tog mycket energi att hitta hit
och nu är det på tok för varmt inomhus!
jag hör av mig, hälsa!