DSC00592
- Det är när allt är fel som det blir bra konst, sa min syster Åsa som är konstnär. - Precis som livet, sa jag. I kväll är molnen rosa. En Nära-Livet-Upplevelse. Kristina Lugn är i teve och läser dikter för mej. (Det var en gång en livsyttring som var jag) .
#1 - - Åsa Hedberg:

Hej - vilken rolig blogg! Du är begåvad. Det var en fras det jag sa om Livet - "Livet är rikt och fullt av möjligheter." men den dök upp när jag såg en skymt av akvarellerna som hänger i min källare. Det var som om någon hade varit med om något. "Det här är bara början, " säger L i skepnad av orakel: "Det kommer att hända sånt som du aldrig hade tänkt dej." Från en syster i en källare.

#2 - - Eva Olofsson ( Wallmark):

Hej Maria och Åsa! Jag har hittat din blogg och läser intresserat det du skriver. Så fyndigt du uttrycker dig och vilka fina bilder! Jag känner ju igen dina sommartrakter så det blir extra spännande. Ha det så bra! Hälsningar Eva O