DSC00727
Cinna Bromander är skådespelare och fick stroke 32 år gammal. Amelia nr 16 har den här intervjun. Cinna fick afasi och har jobbat mycket med sitt tal. Hennes hemsida: http://artister.nu/cinna/
#1 - - Åsa Hedberg:

Hur var det med Cinna Bromander? Hade hon fått stroke? Vi ska cykla till Kyrkskolan så inte vi får det.
Jag lämnar din bloggadress till folk som jag tror känner sig relaterade på ett eller annat vis - inte främst till "stroke" mera till en uppiggande input. Jag använder svengelska, som du märker, för att kunna vara koncis, snabb och modern.

#2 - - maria:

Jo hon Cilla hade en stroke när hon var 32. Fick afasi. Kul att du rekommenderar. Det är så roligt att ha en läsekrets.

#3 - - Chris:

Hoppas Cinna återkommer. Hade en kompis i tonårstiden som fick en stroke. Under ett år kunde han knappt prata men sedan blev han helt återställd, mer eller mindre iallafall. Hopp finns således alltid.

#4 - - Jorma Heiskanen:

Cinna,

Jag tycker Dit omedelbar direkt så här i dagens program:

Du hjälper alla oss ?Strokes? om programmet.

Du påverkar alla mycket mera eftersom Du var 31 år.

Jag var om ett år som 68 om jag också vinner precis som Du vill.

Men jag vinner bra på ett år men jag vill mera mycket mera och om jag bli mycket bättre.

Helt precis säger Du att skall också vinner.

För långt tid var det lång tid du säger lång ett år men har samma tid har det mycket lång tig ? skildrandet antagligen att Du har kortare längre tid för mina nu 69.

Tack för att alla ?Stroke?.

Mvh,
Jorma

[email protected] - [email protected] - [email protected] - mobile: +46(0)705686162 - fax +46(0)30018659 - www.europeclass.org - www.aeroseum.se