reklam igen...

Publicerat i: stroke
..nä, jag har inte betalat för att slippa den igen
 
hostar så det svartnar för ögonen.
 
 
 Pimplar hostmedicin som smakar bensin?
och får mig att tappa skärpan
så ojdå ...här klistrade den här filmsnutten in sig själv...
och den kan ni lyssna på MED hörlurar!
Annars får ni inte lyssna alls.
 
Kanske ska denna reklamfinansierade gammelblogg snyggas upp
och bli Musikblogg för övertrötta
femtitalister
i min bekantskapskrets?
Då räcker det med ett inlägg i halvåret från min sida.
Det finns ju redan för mycket.
 
Det där med uppdraget från 2005: "Skriv om livet efter stroke!" är nog inte aktuellt längre
även om det är vad det är, ett liv efter en stroke.
Uppdraget hade ingen planerad slutdag och skall icke utvärderas. Tack för det Strokeföreningen.
 
Läsekretsen minskar dock.
Har ni dött?
Har ni tröttnat?
 
 
 
 
#1 - - Boel Sjöberg:

Hej!
Nejdå, inte död, har inte tröttnat! Tvärtom, jag upptäckte din blogg för några veckor sen. Skönt att få läsa från den drabbades perspektiv. Min man fick en liten stroke för3,5 år sen. Det har varit mycket svårt att förstå sig på vad som sker, av och till.
Fortsätter läsa när du skriver...
Boel

Svar: Fint. Nu fortsätter jag. Över sommaren.
stroke

#2 - - mAria:

Tackar.
Mera sånt.

Nya tag här.