...med alla annonserna så nu har jag betalat pengen för att slippa dem igen.
 
Kan kanske hända att inläggen blir fler här.
Kan kanske bli riktigt rolig självunderhållning
att umgås med en tystlåten läsekrets en sommar igen.
 
Så hav förtröstan och ge er till tåls alla tre...
 
Ha en spännande fredagen den 13:e i morgon.
 
Bloggistan.
 
 
 
 
 
 
#1 - - Eva Olofsson:

Sommar! Har du sommarlov? Blir det älven? Har varit där i två veckor men nu blir det Brasilien i två veckor. Nej , inte så mycket fotboll för mig men ett bröllop, för sonen alltså.
På Blogger är det varken avgifter eller reklam. Det går genom Google
http://evamattmarblogspotcom-evabo.blogspot.com
Men tyvärr är det problem med att kommentera på min blogg, vissa kan skicka kommentarer utan vidare medan andra får dem raderade vid publicering. Vet ej orsaken, kanske olika webbläsare.
Vore intressant och se om du som van bloggare kan kommentera hos mig.
Finns några årsfärska bilder av "älven och berget" från vår synvinkel.
Min kompanjonbloggerska tillika motionspromenadkompanjon har blogg. se
inga avgifter men liiite smygreklam.
annikathailand.blogg.se.
Hon vann förresten Supersavers tävling i vinter om Bästa Asienblogg..
Ha det så bra och hoppas vi ses i sommar, dock inte på midsommarafton i år!
/ Eva på backen

Svar: Tack för bloggadresser och ha en bra resa du som svingar dig tvärs över jorden i ett huj! Själv ska jag landa i sugan på torsdag. Jobb fortfarande tills dess. Ses!
stroke

#2 - - Dana:

Bra att du betalade, mycket skönare att läsa sidan utan reklamen... Kram!