Statistikuppdatering

Publicerat i: stroke läsekretsen
Hej Läsekretsen!
Glada nyheter.
vet ni att den här bloggen har drygt hälften av sina läsare i Stockholmstrakten?
vet ni att 8% bor utrikes, den största delen i USA och Japan?
vet ni att det bor ett gäng läsare i Östergötland?
vet ni att till och med Gotland bidrar med läsare?
förmodligen är det jag själv
bloggistan som läser den mest sällan
ifrån min ytterstadsförort
 
statistiken påstår att ni helst läser på kvällarna
och att jag ska skriva ett inlägg före eftermiddagen
så ni får nytt varje dag
för ni vill ha det, nytt, varje dag,
säger statistiken
 
om jag avslutar med en fråga kommer ni att vilja kommentera då?
statistiken påstår det
F-n trot
den är väl en robot kan jag tro
hej hej Läekretsen, alla tre...
#1 - - annannan:

Nu har jag ju hittat tillbaka. Och du skriver storstilat i dubbel bemärkelse. Alltså, nästa gång du får statistikrapporter hoppas jag att de talar om att du har en läsare i Portugal också.

Svar: Hej. Den visar att hälften av utrikesläsarna finns i USA och några i Japan, flera i Europa. Men inte Portugal. Jag tror den ljuger lite, den där statistiken. Om jag ska vara ärlig...men läs gärna från Portugal. Jag trodde ett tag att du skriver från utlands resor hela tiden...
stroke