hehe...

Publicerat i: stroke
...hej Läsekretsen...
ni växer i antal
men det vet ni nog inte
trippla mängden sedan bara för några månader sen
jag fattar inget
men jag välkomnar er alla nyingar:
detta är en blogg om en strokare som överlevt
om ett liv med en stroke i ryggsäcken
ett liv med lite taskig balans
ett liv med ofta återkommande hinder att springa rakt in i
sen resa sig igen
borsta av sig katastrofen
och streta  vidare
i uppförsbacken
 
så vill man beskriva sig
...och...
man är starkt medveten och att i text ska man inte skriva man när man menar jag
för man fjärmar läsaren från sig själv
gömmer sig bakom en generalisering
när man skriver man
och jag skriver man för att det är kul
och för att retas...
och för att Apans lilla blogg ofta skrev man...
och avrundade med:
och med "man" menar man "JAG".
 
Tillsammans vandrar vi vidare
ni och jag
(för Apans har lagt ner och jag sörjer den bloggen)
och ni gör kommentarer
absolut gör ni det!
 
 
så ska det nog gå bra för oss
Läsekretsen