Onsdagsångest

Publicerat i: Allmänt
Klädstil?

Dagens outfit.
Min butler säger åt mig att ha samma kläder som igår.
Han ids inte tvätta så mycket, säger han.

Ha en fin onsdag även ni som inte får vistas i en ytterstadsförort.

Tant Galant, er livscoach.
#1 - - Kusin Marie:

Klok butler. Det jagas alldeles för mycket efter kläder- inte kan jag ha samma på mig som igår. Varför inte? Är de lortiga? Är du extremt smutsig och har en kroppsodör som gör kläderna oanvändbara efter en dag? Inte, ha då dina kläder en dag till. Sparar både kläder och miljö! Lycka till och ha en fin onsdag du oxå.

#2 - - mAria:

Precis så resonerar han, butlern.

Miljön.

Lättja tänker jag, bra egenskap i en tokstressande värld.

#3 - - Enannan Maria H:

Butler låter trevligt ;)

Själv har jag funderat på att ta mig en slav

men det låter så illa...