Inget nytt

Publicerat i: stroke
Inget nytt.

Bloggistan fick inget pris i Idrottsgalan.



Hade förväntat mig det
att maratonskriva
1851 inlägg
om ingenting i en nästan oläst (tre läsare i Läsekretsen) blogg
i mer än sex långdistansiga år  borde rendera i en medalj av något slag
gärna brons
eftersom jag inte är tävlingsmänniska utan nöjer mig med att
stå längst ner på prispallen
och snegla uppåt
på laget (vi som haft stroke)

har inte fått vara på träningsläger
eller spela träningsmatcher
inte ätit några kolhydrater
eller blivit skrikt åt av en coach
aldrig höjt ribban
eller toppat formen

har inte ens fått applåder de gånger jag har gått i mål med något inlägg



Odenplans lyftkran, ståtlig sak! Tröstaren.



ett litet litet diplom kanske?

#1 - - Usse:

Du kan lägga till en läsare i din läsekrets! Jag följer dig med glädje =)

/Usse