Dumheter

Publicerat i: Allmänt

Irritationsmoment just nu:

1. Den trötta delen av mig vill bara sova när den aktivitetshungrande delen vill röja runt och ordna och fixa...och inte kommer de överens

2. Det finns för mycket.

3. TV är tråkigt.

4. Internet är för oändligt.

5. Solen drog och släppte på regnväder precis idag när jag ville äta sushi nere vid sjön.

6. Vi måste evakueras för vi ska ha stambyte.

7. Det var väldigt svårt att se Hantverksutställningen på Liljevalchs igår. 2000 hantverkade löv i flera rum och 2000 beskådande besökare var inte bra för min balans. Det var fint men svårt.

8. Misstanken om att det är helt ute att blogga och dessutom meningslöst gnager i skallen.

9. Jag HAR ingen outfit, svårt irriterande!

#1 - - K:

Vem har en outfit? Ångest för att fixarröj och trötthet inte är kompatibla det har jag däremot. Inte vet jag vilken stam jag tillhör heller. Tror du jag behöver byta?

#2 - - asa:

om jag tillhör nån stam så är det stammarnas

#3 - - mAria:

Det måste förklaras: mitt hem som jag trodde var en femtitalslägenhet visade sig vara förbundet med jorden med ett system av stammar. Som en trädkoja, ni fattar ? (det var en metafor!)