Åka till Tyskland och äta spansk ehec-smittad gurka. (Sonen som ska på turné och är vegetarisk.)

Se om Braveheart, tre timmar två (2) gånger. (Dotter)

Satsa på kolkraftverk i Tyskland. (Vattenfall, deras sju gamla kärnkraftverk där får inte öppnas igen.)

Höja elpriserna igen. (Vattenfall förstås.)

Tappa bort den viktiga ryggsäcken igen om jag skulle hitta den. Den har varit borta flera dygn. ( Jag)

Stressa på jobbet. (Jag).

Putsa fönstren ensam. (Risk för att man ramlar ut. Jag)



Vila på min balkong. (Duvorna, de bajsar betongbajs.)

Gå på inflyttningsfest där nya grannarna ringer störningsjouren så en väktare kommer och
beordrar sänkning av volym och stopp för tjoande på balkongen. (Sonen 2.)

Åka buss i innerstan. (Alla - ingen. Bussolycka på Slussen i lördags, bromsarna funkade inte.)



Vett och etikett för veckan som kommer. Over and out.
Er livscoach Tant Galant.