Båtarna fulla med ungdomar som vill glida mycket synliga genom stan till bullret av väldiga motorer.

Har vi någon åsikt om det?
#1 - - Gunnel Wendick:

Hej Maria!

Genom att jag läste din kommentar i min blogg påmindes jag om bloggandet som under lång tid har legat på is. Nu var det längesedan som jag bloggade senast. Det tillhör kanske en av mina sidor - antingen on eller off.



Så intressant att du också bloggar. Jag har snart sommarlov och då får jag mycket tid över och vill ta del av dina tankar här i din blogg.



Att inte blogga innebär inte att reflektionen tryter, men i ett läge bestämde jag mig för att lägga mig på en annan nivå med mitt arbete dvs. att inte hålla på dygnet runt. Under flera år har det nästan varit en livsstil för mig - jobba, studera, fundera.



Det där med sekretess är också ett dilemma, när jag bloggar omkr. mitt arbete. Det är en balansgång att gå.



Kanske dina rader får mig att ta upp bloggandet igen!



Gunnel

#2 - - asa:

man skulle kunna blobba bara litet istället