Det är det bästa sättet att värma upp
sig inombords,
vid sidan av fysisk träning då
- att baka i terapeutiskt syfte.

Idag: kanelbullar

I morgon: surdegsigångsättning.
Om fyre fem dagar:
baka surdegsbaguetter

kakor och tårtor hoppar vi raskt över

synd bara att närmaste omgivningen gått o blivit glutenintolerant,
det förtar stämningen lite



#1 - - asa:

bra kinesisk bild från de norrländska vattnen

#2 - - annannan:

Går bra att baka glutenfritt surdegsbröd. Jag har följt recept ur den här http://www.bokus.com/bok/9789153424642/glutenfria-kokboken-bakning-mat-och-massor-av-tips/

och imponerat på både mig själv och mottagaren.



Om den närmaste omgivningen inte redan köpt Elisabeth Ekstrand Hemmingssons böcker så måste jag verkligen rekommendera dem. Det finns ingen anledning att någonsin försöka baka glutenfritt bröd efter någon annans recept. Efter hennes blir det lika gott som vanligt gott bröd. Och bra mycket godare än vanligt fabriksbröd.

#3 - - borisjelic:

Hejj :D Har en dagens fråga på min blogg och jag hade varit så glad om du hade svarat på den :D

#4 - - Bodypalace:

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika