Redan halva avverkad och den är definitivt den sämsta söndagen under hela 2011.
Skönt.

Regn ute i snön, grått och fult.
Kattens hår gör mig snorig.
Jag måste städa och han hjälper inte till.
Till hans fördel: han sitter i alla fall inte vid teven och ser på skidåkning
medan jag drar runt den hatade dammsugaren.

Tack ska du ha Bruce Springsteen för att du gjorde den här (nästan dansbands-) låten.
Det brukar trösta mig när jag måste göra tråkiga saker.

Titta hur det ångar om honom, vad het han måste vara.
Påminner om en futuristisk målning från revolutionssyssland och då det begav sig i Italien - minns ni?
Starka muskler -kraft och framåt i kylan!!!



#1 - - mAria:

Det där subtila slutet är så fint så man blir lite högtidlig innanför tröjan, eller hur?

Kontraster.

"Vid kontrasternas möte föds det liv." Ekelöf.

#2 - - annannan:

Men låten har vunnit på att han har lagt fler rynkor till ansiktet, det har den.



Ålderstecken från min sida att jag tycker att han är mycket snyggare nu...

#3 - - mAria:

Rynkor är fint - tyngd är fint.