Frisbeegolf på Playstation3. Roligt. Vann jag? Nä.
Dallas och Gizelle vann. Jag hette kATT.

Nu väntar verkligheten som har utomhus-möjligheter med frisbeegolf i naturen med sol och gräs.
Det bästa med det tror jag är att man måste gå och leta efter sin bortkastade frisbee väldigt mycket under träden och det blir en del IRL-motion. Det kan följas av bättre hälsa och gladare tillvaro.

Fattas: frisbeegolfklubb i min storlek och ålderklass.
(Jag går inte med i akvarieföreningen och inte heller i Ornitologerna, som dottern föreslagit.)

Fattas 2: Den sprudlande amerikanska rösten i tv-spelet som ger kommentarer och poäng.

Fördel: Man får heta sitt eget namn i verkligheten och man får se ut som sig själv. I tv-spelet måste man vara väldigt utstyrd och ha många muskler och hård attityd. Ni skulle se vad de svär och surar när de gör ett kast för mycket över par!
Hårda virtuella typer.

Vekligheten är lösare och svårare att förutse. Det regnar inte i tv-spelet, men de går en 6-hålsbana i linne och shorts även om det är full vinter där och massor av stenhård snö.
Vad förstår  man av det?
#1 - - Jevol:

Frisbeegolfen var så himla bra och ja som sagt; det enda som saknades var timmar utav letande efter bortkastad frisbee. Om bara det också fanns med skulle jag tveklöst lägga 4000 kr på ett köp.

#2 - - mAria:

Man kan spela gratis hos nån annan eller i en natur, eller hur?