Bästa favoritbloggen för en frystorkad bitch i förorten: Lilla apans blogg, Kontoret i skogen.


Stackars stackars Foppa som måste sjukpensionera sig.
Nu håller inte världens ondaste fot mera.
Om du behöver stöd när du ska umgås med Försäkringskassan, Foppa,
kalla på mig!
Jag är en Försäkringskassefighter av världsklass.
Tacklar som en stockholmare i T-banan. Hårt.
#1 - - Dtroke itt i livet:

Fick stroke när mitt lib bsr do m intensivast
Stt gå från egenföretagare och äga två hästar till artt vata bunden till en rullstol, det r ett stort steg. Att vara hrlr oberoende av andra till att behöva hjälp med det mesta år ett syort dteg, äjsg tycker mitt liv hsr blivit jobbigt och undrar väldigt myckrt på varför det här hände mig,På Nyårdafton hade vi ett stort kalas och fem dagar senare förändrades mitt liv.Även min familjs liv förändrades.

Svar: Så jobbigt! Hur har du det nu? Var bor du?
stroke