...lite feedback gör en bloggista varm och mjuk i tanken.
Ni skulle bara veta.



Grönan igår.
Fritt Fall åkte inte jag, men andra gjorde.

- Om det hade varit i Norrbotten hade den inte mjukbromsat sista tredjedelen utan tvärbromsat totalt längst ner, sa P.
Jag håller med. Det där var lite väl fjolligt, eller?
Fast VI provade inte, vi är ju inte i Norrbotten.

Bo Kaspers


spelade på Stora Scenen och det var ståplats och vingelfara
i 90 minuter.
Tur nog hade jag två personer att stötta mig på.
Ljudet var stundom högt
men musiken söt och rar
ibland faktiskt riktigt ösig
fast bara ibland.
Alla deras barn stod på en balkong och tittade på, 14 stycken.
Är han från Luleå, Bo Sundström månne? Nån som vet?

Och ja, jag hade öronpropparna men måste ändå hålla för...

Fint var det.



Globen har lyftkranar som familj...eller är det vännerna? Det närmsta sociala närverket?