Det är dags att sammanfatta allt.

Men det har inte bloggen lust med idag.
Här får ni:

Storstan var grå igår, alltid grå, nästan, men värre igår.

  Norra stationsområdet med galen
ombyggnad av ALLT: här går man - inte - man snubblar på bygg-grejor.

  Sån här plattare behöver mitt liv ha, att
jämna ut uppförsbackar och svackor och släta till allt det stickiga, eller hur?

  I Vasaparken har en rik byggherre byggt
ett guldhus med en konsthall i. Vi ville gå in men möttes av ett grafittiplank. Då höll Tlide de Paula på att cykla över oss. Henne gillar jag, hade uppskattat om hon gjort det.

  Inne i guldhuset står en affärsman i kostym, byggd av lego.

  Här ser man Vasaparken bakom guldfasaden.

  Vi blev övermätta på guld, kändisar och
dyra kvarter och gick ner till Karlbergskanalen. Is, skräp och bekväma stolar. Där luktar det illa. Inte som vid en tinande älv alls, vilket jag hade väntat mig.

  Mur vid kanalen. Fet mur. Min tillvaro behöver inte bara att jag bygger fet mur mot oönskad stress utan en vacker mur som inhägnar energin så ingen tar den...
Favoritmusiken just nu är albumet the Wall, Pink Floyd, inte bra för en som jag som jobbar i skolan att dagligen tvätta hjärnan med den... Ni förstår hur schitzofrent det blir?

  Sjöfåglar. Jag förstår mig på dem för
att de flyter på vatten.  - Nu drunknade en sothöna, sa M. Men den pluppade upp igen på ytan. Varför blir de aldrig blöta? Varför har man aldrig med bröd i fickorna till dem?

  St Eriksbron, Vasastan, Kungsholmen och en frusen kanal. Här vill jag paddla i hyrd kanot i sommar. Vem vill?

  Vad ÄR det här för hus då? Jo, nu vet vi...

  ...det är ett P-hus. Man kör in sin bil, sen snurrar huset upp bilen i en tårtbitshiss och stoppar in den i ett ledigt fack nånstans. Mannen som ställde dit bilen sa att han alltid får ut samma bil igen, hittills i alla fall. Han hade gummistövlar och rengöringsmedel i näven. Sött.

  - Naken-fis på taket, sa en liten flicka som passerade.

Nu vet ni.
Själv har jag ingen koll. På livet, kärleken, vännerna och framtiden.
 (Hört för mycket på Kent senaste dagarna kanske?)

Men jag kan gå och det är stort.




#1 - - asa:

kul bilder i den här bloggen, jag läser den!

#2 - - ståplats:

A-läktaren skanderar:MERA BLOGG,MERA BLOGG!!

#3 - - camilla:

ta bort alla bilder såmm fins här inne

#4 - - camilla:

ta bort alla bilder såmm fins här inne