... men det gick inte.

1. Satt på en barstol och pratade med sonen som rattade hotellet från sin reception
hela eftermiddagen och kvällen.

2. Slutade tänka.

3. Åt godaste toasten ever det här lovet - just i kväll. Har gjort sju stycken under veckan.

4. Började känna ömhet för mitt kök. Läskigt. Är det DÄRFÖR folk håller på att renovera jämt?

5. Såg en naiv amerikansk romcom i teve: Adam Sandler, av alla.

6. Börjar tänka att det är OK med total röra i hemmet pga köksrenoveringen.

7. Vill gå fort i en skog - någon - tvinga mig att vara ditt snabba gåsällskap i nämaste skoooooog!

Hej från en värdelös medborgare utan någon som helst hastighet:

Hej från Gnällträsk.





#1 - - annannan:

TACK för att din blogg nu blivit storstilad och lättläst.

#2 - - mAria:

Jo du, det var lite pyssel sen fick jag hjälp och nu ändrar jag intet. Man ska kunna läsa, det har jag tyckt i fem år men NU gick det.

#3 - - Bea:

Coolt.

#4 - - asa:

jag har varit bakom de där tallarnea