1. Jag kunde shoppa kläder i en mycket blommig designaffär.
Jag är en kompetent konsument.
Jag gör samhällsnytta, håller samhällshjulen igång,
snart bygger jag en motorvägtunnel och startar ett globalt
vägtunnelbyggarföretag. Att bygga infrastruktur är som ni vet lösningen på allt.
Framtiden är igång!

2. Jag kan gå ute på osandade gator och oramla och
ogöra illa en armbåge, det har lyckats i flera dagar.

3.  Jag har hittat ännu en blogg som går att läsa: inte ett enda Outfit-prat där inte,
ingen fjosrtisblondin, inget smink . Karma-bitchen.

4.  Jag kunde göra en hyfsad ostpaj utan att bränna mig i ugnen.

5.  Jag kan ladda ner appar i mobben och damerna i fikarummet på
jobbet undrade desperat:
- Men hur kommer det IN i mobilen???
Herrarna i soffan skrattade muntert.

6.  Jag kan sova i fyra timmar en ledig måndageftermiddag utan att skämmas.