Kolla kommentar från förra inlägget.

Nu finns det också ångestrecept - man hittar ett recept på cheesecake klassisk på recept.nu.
Sen vispar och blandar man och sen får geggan inte plats i en klassisk kakform med löstagbar kant.
Vad gör man?
Man häller på ännu mer inne i ugnen, spiller, smetar, torkar, kletar, bränner vid och osar och svär.
Så gör man.
Sen diskar man, torkar, torkar och torkar.
Köket fylls av bränd-cheesecake-lukt.

Hur smaken blir är en senare fråga.

Mitt tips:

Följ aldrig proffskockarnas recept på www.recept.nu.
Tro dem inte.
De luras och fuskar.
Bara det ser snyggt ut i tv så är de nöjda.
Hur det ser ut i min ugn bryr de sig inte ett skit om.

Varför har jag ingen butler?
Varför har jag ingen hemterapeut som stryker mig medhårs?
Varför har jag inget tålamod?




#1 - - annannan:

Om du har en trevlig hemkunskapslärare bland dina kollegor så ska du gå till henne (kanske finns det också honomar nu för tiden?) och säga att du är så trött på chefskockrecept och fråga var du kan hitta riktiga recept som fungerar.



Sen har du skaffat dig en vän för livet. Och recept som fungerar.



Säger hon som är dotter till en frustrerad hemkunskapslärare.

#2 - - Maria (Maria's Hörna):

Hej på dig

Hur går det med recepten ?

Skulle du kunna hjälpa mig att testa min nya blogg.

Göra kommentarer, reg. som följare, maila mig mm.

Samt en kommentar om jag missat något eller att det ser konstigt ut....tack på förhand

//Maria

Nya adressen är http://mariashrna.blogspot.com/