Whooooh.

Publicerat i: Allmänt
Tystnad blev det.
Turisterna (sonen m flickvän) har farit hem.
Myggmängden minskade genast till minimal.
Vad ska det vara bra för att bita stockholmare så de blir prickiga och skrämda för vildmarken?
När de har gett upp och åkt hem kan myggeländingarna bara ta ledigt och humma lite mjukt
bakom nån gardin.
Jag förstår inte det där. Det är inte sevice.

Min vedtrave är fylld, omorganiserad och vackert ordnad.
Jag vågar inte röra mig ifall den har för avsikt att trassla till sig igen.
Elda kan jag ju inte göra förrän sonen kommer igen nästa sommar och lagar ved igen.
Han får ju inte bli besviken.

Nu ska här sovas, vilas och has tråkigt.
Bra för en överstimulerad hjärna från storstan.

Har ni vägarna förbi så blir det en fika i älvsljuset.
Annars gör jag det själv.