Fel på mig?

Publicerat i: Allmänt
Fel på mig, eller?

Gillar inte matlagnings-tv.

Gillar inte mäklarannons-bilagan i dagstidningen.

Gillar inte heminrednings-tv särskilt mycket, men tittar med för mig själv väl dolt förakt.

Gillar inte kriminal-tv med blodigaste bilderna, nu har det gått inflation i sånt. Tråkigt.

Gillar inte skvallerpress för jag vet aldrig vilka det handlar om.
(Om jag ska vara ärlig vet jag ibland men orkar man veta allt det skrivs om?)

Jag gillar Mitt i Naturen i tv. Jag förstår fullkomligen nyttan av att Martin traskar i en skog
enhel dag
utan att hitta det djur han är ute efter. Jag tycker djur- och naturnördarna som hjälper honom är
väldigt normala och välbehövliga personer.
Naturen är där bara, kan sin roll bra, man behöver aldrig ringa och rösta på den,
den vinner alltid.
Naturnördarna kan förlora stort, de envisas med att göra om allt igen, där finns inga stopp.

Jag gillar "How it´s made" i vetenskaps-Discovery. Nu vet jag hur man gör gasolflaskor av stål.
Det har jag alltid undrat mig blå över.








Det finns för mycket.
#1 - - Eva S:

Nej det är inte fel på dig. Att vara intresserad av hur man gör gasolflaskor är helt naturligt.

#2 - - mAria:

Tack för de värmande orden, Eva.

Är det normalt att intressera sig för några norrmän som håller på att flytta också? Jag tvivlar.

Borde flytta själv, tycker jag, trots att jag inte är norrman.