De levererar inte digitalteve i kväll. 30 minuter i mysko telefonsvararmaskin senare knappar och rattar jag efter supportens instruktioner.
Ja, självklart har jag startat om, stoppat in sladdar i rätt hål, startat om och räknat till 20 sekunder...
...MÅNGA gånger.
Jag hotar att packa in burk och sladdar och skicka tillbaka till Comhems egen sopstation för havererade tjänster. Men det går minsann inte.
Jag måste i alla fall betala 3 månader uppsägning, dessutom kalendermånader, från dag 1 till dag månad ett till sista dagen  den tredje månaden.
Det kan bli nästan fyra månader om datumen har passerat för snabbt.
Nu står teven och burken och kör om signalerna en timme och jag är arg en timme.
Så stängde kundtjänst och supporten hos Comhem och lovade att ringa i morgon och trösta mig - eller ta emot utskällning.
Stackars människor som jobbar med sånt där.
Comhem har monopol på kabelteve i Storstockholm. Akta er.
Skitföretag.
Berlusconi nästan.
Jag som bara ville se lite Rapport och vara världsvan.
Bävrarna jobbar vidare.
Kommunen kommer och motorsågar ner deras bästa gnagträd innan de fallit och bävrarna går vidare till nya träd. Oförtrutet optimistiska bävrar.
Man får försöka glädja sig åt små glada vardagliga  glädjeämnen när TV:n inte vill fungera.