Sossarna delade ut röda rosor vid tåget och min syster fick två.
Själv hittar jag ingen EU-parlametariker som vill jobba med handikappfrågor och
 lika-värde-frågor och tillgänglighet och så.
Inte nån som tycker att skolan ska ha medel för sitt uppdrag heller.
Jag vill inte ha något federalt Europa som en ny supermakt.

Lusten att rösta försvann när politikerna började vädja: VILKET parti du än tänker
rösta på, GÖR det, det viktigaste är att du går och röstar, sa de unisont i ett par dagar. (
För att valdeltagandet i England var katastroflågt?)
Då rann motivationen ur mig.
De vill ha min röst bara för att kunna uppvisa fina procentsatser för valdeltagandet.

Men jag väntar fortfarande på att få en blomma, kanhända jag går o röstar i morgon?
#1 - - Anders ljungberg:

då får gå till valstugan eller gå in på partiernas hemsidor du kan även kolla på facebook eller söka på bloggar eller knuff ,eller googe eller blogg portalen

när du söker på google väl fliken bloggar