Det var ett ruggigt skruvdragande och förvånat mumlande över varför han som byggde dit hyllan måste ha så många spikar och skruvar? Av olika dimensioner.

Hyllan var byggd av en spjälsäng. Fastnaglad så den stadgade upp hela huset.

Jag strök runt och smålog för det var en ful hylla byggd av nån som jag inte behöver minnas längre.
Nu är den riven och jag tog inget foto! (Schade!!!) Turisten ser nöjd ut ändå.

Hyllan står i sina minsta beståndsdelar och väntar på cykeltransport till sopsorteringen
vilken dag som helst.
Man får inte cykla så långt med blödande öga.

Jag är snällt hemma och vilar och konfererar med IT-avdelningen på jobbet och de försökte ta över min dator men hindrades av sin egen brandvägg.

Ett par timmar tog det och var hett spännande hela tiden.
Jag ville ju bara installera Flash Player och det är datorn för låst för. Dramatik.
Så jag måste skaffa en ny dator (eller IT-avdelning) som inte jobbet bestämmer över. 


Efter hyllan-hantverkaren  återstår bara några konstiga anordningar inne i dasset och de ska snart vara borta.
Dasset som faktiskt ska uppgraderas med blå värmesits så fort jag får energi nog att bända bort den gamla. Hela dasset kommer då att vara vackert färgstämt i blå och turkosa toner. Eventuellt ska jag bidra med det hela i något dassinredningsreportage i någon av alla inredningsmedierna. Och börja ha guidade turer.

Det blir inget Skrakefoto idag för det kommer ett regn så fort solen visar sig och skrakarna är inte ute och har simskola i regn, heller, trodde du verkligen det?