Bra.

Publicerat i: Allmänt
Min läsekrets kommenterade snabbt och jag fortsätter väl en vecka till med detta egocentriska skrivande till ingen mottagare... så känns det. Om inte ni som kommenterade fanns.

Elin ska naturligtvis ha något att läsa på kafferasten. Har inte du, Elin, upptäckt att internet är fullt av saker som folk skriver om ingenting? Men jag fortsätter...

K ska slippa hjälpa mig söka bidrag för att fortsätta. De flesta bloggar helt ideellt. Tänk er all tid helt ideella människor lägger på att skriva bloggar om ingenting! Om det finns 60 000 bloggar i Sverige och varje bloggare lägger ner en kvart om dagen? Då blir det mycket tid, eller hur? Totalt. Tid som vi hade kunnat använda till att se på TV till exempel.

Och Annannan. Var det inte lite PIIIINSAMT det där med tvättmedlet som egentligen var haddiskmedel??? Fast kul. Ge bort små flaskor med diskmedel i present till alla som behöver muntras upp.
Så kan ni köpa äkta tvättmedel och tvättmaskinen slutar löddra så mycket. Vad ALLA blir glada av det i slutet, då.

Jag fick i a f skratta en stund.

Dessutom avtar den eländiga huvudvärken och yogan hjälper.
Det var ett hejdundrande åskväder här några timmar och jag SOOOOV och åska är mitt bästa väderfenomen, tror jag. Utom snö. Eller på delad första plats med snö.
#1 - - annannan:

Det var faktiskt inte alls pinsamt, bara kul. Kanske är det ett ålderstecken att jag tyckte det. Kanske beror det på att jag blev lättad över att kunna sluta tänka på tvättmaskinsreparation.



Det enda jag inte tycker är roligt är att med denna upptäckt ryckte det kvartalsliga besöket på stormarknaden närmre än jag skulle önska.



För övrigt tycker jag att åska är väderfenomenet nummer ett, oöverträffat, om den inte slår ner, förstås.

#2 - - Anonym:

Jag tillhör de där som bloggar ideellt och missar alla bra TV-program som är jämt och ständigt.



Vi åkte från Forsnäs precis när det började åska och det var jag irriterad över, jag tycker att regn och åska är härligt. Vilken ljuvlig vik du har, där skulle jag nog ligga i badet hela tiden om jag hade en egen badstrand ...



/Margareta G