Kanske för att jag började bli sjuk.
Nu är jag sjuk.
Soffbunden, om man så säger.
Kall om ALLT!
Jag som hatar frysning, inte min bästa gren.
Och i morgon lång dag på jobbet och nästa dag också.

Allt jag begär är ett täcke och grönt te.

Gnälla hjälpte ju inte som vi märkte.
Är det någon av alla er läsekretsen som INTE är sjuk???
#1 - - åsa hedberg:

fick du mejl från mig om dels: våran yoga? börjar 29.e ! och Maria Hedberg i Uppsala?

#2 - - annannan:

Inte sjuk. Trött och ganska ofta elva-och-ett-halvt och arg. Har du en varmvattenflaska att stoppa under filten? Man kan improvisera med en gammal pet-flaska. Krya på dig. Eller som landstinget i gamla malmöhus län uppmanade en för tjugo år sen: Må bra!

#3 - - mikaela sohlberg:

Hej! Jag har läst mycket på din blogg, och det är så att jag arbetar med en skolprojekt, går sista terminen på gymnasiet så jag och två vänner gör ett projekt om Stroke. Vi ska göra en film och intervjua några som haft stroke tyvärr väldigt få, har mest fått kontakt med de som bor mycket långt borta. Bor du möjligtvis i Stockholmstrakten och eventuell har lust att ställa upp i en intervju för vårt projekt? Det vore oerhört givande och bra. Det är bara att maila till [email protected] och svara.

MVH Mikaela