Lena Svensson  ([email protected]) om Yngre personer som haft stroke sökes till en grupp i Stockholm.:
1 Hej! På måndag kl 1815 är det RGRM på Fråga Doktorn. Ronnie är med samt en heltagare som tränat ett tag. BANG DANG!//Lena

Detta var en kommentar från igår. Det ska alltså handla om Rytm-metoden som Ronnie Gardiner har uppfunnit. Man tränar koordination och har kul. Jag har hållit på i flera år.
Jag skriver upp i mobilen och den piper uppfodrande innan programmet börjar. Det där måste vi se.

För våra utrikiska läsare: Fråga doktorn  i SVT1 ser man väl på nätet. ?

2 Nå!!! Vi behöver träffa tjejer i 30-drygt-årsåldern med stroke som vill vara med i en grupp som vi ska starta i Stockholm.
Eller killar.

Ska jag behöva tjata?
Skriv kommentar och lämna mejladress där.

3. Igår på väg till jobbet lite efter kl 07.30:

 Ska vi tro att ljuset är här för att stanna?
I alla fall är dammen här för att stann i den här bloggen, verkar det som.

4. Kan jag inte få sluta må illa snart? Börjar få cravings: sur juice och Ahlgrens bilar var det idag. Måste bara äte. Mår ännu illare efteråt. Mat är äckilgt.


   Översättning av: craving

Pixel
Engelskt uppslagsord
craving
strong desire, dependence
Svensk översättning
begär, längtan, åtrå, sug (substantiv)

Svenskt uppslagsord
begär begäret begär begären subst.
stark längtan; beroende
Engelsk översättning
desire, longing, craving


I morgon blir det något nytt. Jag är säker.