Personer som haft stroke alltså. Ni kan vara 30 till runt 40 år kanske. I Stockholm ska det vara.

Nu känner jag mig som en tjatig mamma som inte kan hålla tyst.
Men jag är snäll ibland. På fredagar, ungefär.

Rytmterapin var rolig. Första gången efter ett uppehåll såhär över jul blir det lite svårt med alla BICK och toom och CHICK och BOOM men det sätter sig ganska snabbt.
Man blir trött av det. Man blir glad av det. Man blir smart av det.
 
Jag blev så trött att jag inte kunde sova middag efteråt  utan måste vara vaken och göra fem saker samtidigt.

1. Slå in födelsedagspresenter.
2. Välja kalaskläder.
3. Leta efter nya svarta kjolen som har försvunnit.
4. Dricka uppvärmt avsvalnat kaffe som jag glömt i mikron.
5. Lyssna på gammal progg-cd från förr.
6. Sätta igång nya mobilen.
7. Sticka lite.
8. Sortera i garderoben.
9. Bygga om ett halsband.
10. Äta upp barnbarnets godis.

Ja det var ju tio saker det.

Sen gick vi på kalas, barnbarnet och jag. 44-årsfest. Sonen och hans tjej fyllde 22 år var, de är födda samma dag och samma år.


Livet är en konstig resa och upp o ner går det och man lyckas inte med det man vill men med helt andra saker.
Tro ingenting, Håll er lugna.

Mitt tips till mänskligheten!

God natt. All shall be oblivion.