Ingen tomte kom.

Däremot tre ungdomar med musik.



Jag köpte lotter för 50 kronor och ville vinna en liten termos att ha panikkaffe i när man går ut i skogen.
Jag vann en fin hållare för smycken. Den kan jag inte ta kaffe i.
Men om jag tar av diamanterna innan jag går ut i skogen kan de hänga på den.

Vi åt jultallrik och fikade.

  Vi var väl näsa 40 personer men alla fick inte plats i bild.

Ungdomarna sjöng fint.
Det rasslar av rullstolarna vid såna tillfällen, kryckor står uppställda i alla hörn och faller omkull så fort någon går förbi.
Är kryckor tillverkade för att sätta krokben för folk? Kanske fabrikanten har tänkt ett varv till där och vill ha fler kunder?

Här kommer ett inslag från Radio Riks som handlar om husdjurens syn på att vara husdjur. Apropå nåt helt annat.

http://www.youtube.com/watch?v=MgsDMfX1Kls

Grattis på er på andra advent.



#1 - - åsa hedberg:

Hon sjöng så vackert den där flickan. - En som var med.