OK.
Det händer saker.
I veckan: rättegång mot den anställde i föreningen som förskingrade massor av pengar och var direkt anledning till att  all kansli-personal fick sluta och föreningen gick i konkurs. Fängelse-straff.
Tragiskt. Han gjorde mycket bra för föreningen och gav mig och flera andra en bra start som strokare.  Jag var i början av min rehabiliteringskarriär. 

Föreningen har startat om och årsmötet som var i veckan gav en ny ordförande och en styrelse som verkar väl utvald. Vi har en kunnig kassör och en auktoriserad revisor som ska garantera ekonomikontrollen.
Jag var nöjd.
Nu ska det väl gå att jobba vidare, bara?

Akvarellkurs i ena självhjälpsgruppen: de målade björkar. Mycket vackert blev det. Vi avslutade med att hänga upp hela utställningen på den gula husväggen. Sen hade vi genomgång och gav varandra respons på "konsten".
(Jag var konst-lärare.)