Sova.
Tänka för mycket.
Lyssna på Kent.
Se film.

Hur långt ... kommer ... man ... med ...det?

I natt drömde jag att jag hade kvar en dags tjänst i veckan på min gamla skola vilket jag hade glömt. På ett helt år hade jag inte varit där och när jag kom dit var personalen sura och rektorn ville säga upp mig.

Arbetsterapeuten från Iris kom till mitt verkliga jobb, det som jag faktiskt kommer ihåg att gå till, och lärde mig en ny smart-mobil som visade sig vara fel sort.

Den kunde inte spela musik.

Jag använder mobilen som barriär mot oönskat buller utifrån
när jag gör äckligt jobbiga saker.
Som att åka buss, handla mat i stor affär och gå nära trafiken.
Proppar igen öronen och lyssnar på något som jag är alldeles för van vid.
Hjärnan gillar det.

Vad är jag bra på?
Kompensera, kanske. Kompensationsexpert.

Kompensationskonsult, mitt nya frilansjobb...
Ring o boka, jag lovar att ta betalt.